نکات بهداشتی دستمال کاغذی

نکات بهداشتی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی یکی از مواردی است که مصرف زیاد و روزانه داشته و همه افراد در هر موقعیتی از آن برای رعایت بهداشت استفاده می کنند. امروزه با توجه به میزان مصارف دستمال کاغذی در بازار با تنوع رنگ و طرح و کیفیت های مختلف انتخاب را برای مصرف کنندگان دشوار کرده است به طوری که در سفارش دستمال کاغذی کاربرد بهداشتی آن که مهم ترین کاربرد آن می باشد در نظر گرفته نمی شود. این مساله به ویژه درباره استفاده از دستمال کاغذی در ناحیه های حساس بدن مانند دستگاه تناسلی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. در صورت استفاده از دستمال کاغذی غیر بهداشتی امکان ابتلا به بیماری ها وجود داشته و خطرناک می باشد. ما در این مطلب به بررسی ویژگی های بهداشتی یک دستمال کاغذی مرغوب می پردازیم.

 

 

ویژگی دستمال کاغذی بهداشتی
عدم ایجاد حساسیت پوستی به علت استفاده از دستمال کاغذی
فاقد مواد شیمیایی مضر باشد برای تشخیص این مرد باید دستمال را خیس کرد اگر فورا در تماس با آب خیس شده پودر شود یعنی از مواد شیمیایی مضری برای تولید آن استفاده شده است.
داشتن رنگ های مجاز برای خرید دستمال کاغذی بهداشتی بهتر است دستمالی را انتخاب کنید که حاوی هیچ عطری نبوده و ساده و سفید باشد. این امر بخصوص در دستمال توالت که برای تمیز کردن ناحیه تناسلی کاربرد دارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
استفاده از دستمال کاغذی مرطوب مخصوص کودکان برای نوزادان
 

 

 

 

0 دیدگاه

    اولین نفری باشید که برای مقاله "نکات بهداشتی دستمال کاغذی" نظر ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد، فیلد های اجباری با علامت * مشخص شده اند.

کلیه حقوق متعلق به راهیل می باشد.
Designed by webinoteam © Copyright 2020 All Rights Reserved